29/09/2020

الشاعر هشام عبدالله

من كتاباتى

هشام عبدالله

ربنا يخلى بباكى

.....................

أنا فى هواكِ

شوفت حاجات كتير تحلالى

ربنا زاد جوا قلبى ليكِ دقاته

لإن فيكِ .. جواكِ أحلامى وكل أشواقه

ربنا يخلى بباكى اللى رباكى

صانك وتاج العفه خلاه فوق راسك

وليه منى كل أحتراماتى

ويخليكِ ليا ما أنتى بقيتى حياتى

أنا فى هواكِ

شوفت حاجات كتير تحلالى

خليتى قلبى يقول

أن غير حبك ميتهناش

وأنا لقلبك بقيت مسئول

عاشق ليكِ وليلى ليكِ يطول

يا أم العيون السود

دا حبك ليا مش معقول

أنا فى هواكِ

شوفت حاجات كتير تحلالى

ربنا زاد جوا قلبى ليكِ دقاته

ربنا يخلى بباكى اللى رباكى

ويخليكِ ليا ما أنتى بقيتى حياتى

والدنيا معاكِ بتندهلى

ميكنش حلم وأنا بيتهيئلى

دا فى عيونك الدنيا بتفتحلى

أحلام كتير .. ومين ذي دلوقتى

شاف حاجات كتيره تحلاله

وأحلها أنتِ بقيتى فى حياتى ومعايا

.....................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

. بقلـــــ♥ــــــم الشاعر غازي أحمد خلف

الشاعر شعبي مطفى

يا ساقي كأس ألصبر أسكب وأملأ ولا تسولني ولا دًق باب محاني ولا تعرف مناش أنعاني ساكن وحدي مانعرف جيراني ومن أحلامي مهاجر مكاني نفكًر ألهمً إل...