28/01/2020

الشاعر على ابو المجد.

اسمحولى بنشر هذا العمل الجديد 
لبداية عام جديد .
وهو عمل رومانسى اتنمنى ان ينول اعجابكم
وكل عام وانتم بصحه ووسعاده .&. .....
                  ..* (حاله غريبه)..*
                             .&.&.
.صحيت جوايا احاسيس م كنتش حساها ولا فهماها.....
خلتنى اعيش دنيا م كنتش عارفاها ولا شيفاها ..

حاله غريبه بتحصللى .. شيفاك فيها تمللى.......
حجات بتخللى جوايا فرحه .. تمللى معاها بعيونى سارحه
.مش هنساها .. ونفسى اعيش على طول وياها........
  ما بتسبنيش .......
حاله غريبه .فيهاباعيش.؟&.

صحت فيا احلا مشاعر .. واحاسيس محستهاش .......
وقلبى معايا حاسسها وشاعر ..هو كمان زيى معشهاش....

.احاسيس خلتنى جوايا اندم .لما عرفت وقدرت افهم .
               عمرى قبلك عدىبلاش ... 
ونا دلوقت ما أداميش. .. غير ان معاك انا نفسى اعيش..؟&.

اول مره حسه وجودي وحس ان انا فالدنيا دى عايشه ....
وقول لأيامى ارجعى عودى .. دانا م كنتش وياكى عايشه ..
كنت مجرد جسم وروح فيها الأحاسيس بايشه و بارده
 
 والأحلام
 مفيش احلام ...
 بنام واصحه . واصحه ونام على مفيش.
      بس معاك انا نفسى اعيش ...*؟.&.

 حياتى معاك حياه تانيه .. بحسبها وياك انا بالثانيه ....
واللى فات من عمرى مانش حسباه . ولا حساه ...
مجرد حياه كانت فانيه .......
حبيبى
 لو باقي ثانيه .ف عمرى معاك 
هى الدنيا
 وبيها هاعيش.*
.......ااا.&&.*...
.................................. تحياتى /على ابو المجد.
..........يارب يعجبكم الشغل ده .&...
........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

. بقلـــــ♥ــــــم الشاعر غازي أحمد خلف

الشاعر شعبي مطفى

يا ساقي كأس ألصبر أسكب وأملأ ولا تسولني ولا دًق باب محاني ولا تعرف مناش أنعاني ساكن وحدي مانعرف جيراني ومن أحلامي مهاجر مكاني نفكًر ألهمً إل...