29/08/2021

الشاعر أيمن البكري

تعبت يادنيا

كلمات..........أيمن البكري

أنا أنا 
أنا مابقتش على الجراح قادر
على الاحزان قادر على العذاب قادر
أنا مابقتش بتحمل
أنا أنا
أنا مابقتش ذى زمان
ال كان مهما يحصلى
مهما الدنيا تكسرنى
بقوم تانى وبكمل

تعبت يادنيا
تعبت من كتر التمثيل
على الناس وعلى نفسى
انى عايش مبصوت
وانا من جوايا اسير
كاسرنى حزنى ويأسى
كل يوم بيعدى بموت

تعبت يادنيا
تعبت يادنيا من الحرمان
عشان طيب عشان إنسان
من كل ال حواليا
بتجرح واتباع واتخان
قابلت كتير وشفت كتير
ناس معندهاش اى ضمير
من كتر ما شفت فى حياتى
مابقتش أدى لحد امان

تعبت يادنيا
تعبت من ال ظلمونى
شافوا الزمن بيدوسنى
راحوا معاه وداسونى
كنت فأكرهم سندى وضهرى
وهما بيتمنوا حزنى وقهرى
بكيت عليهم ف أحزانهم
وهما فرحوا لما شافوا
الدموع بحر ف عيونى

تعبت ياااااااااااااادنيا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

. بقلـــــ♥ــــــم الشاعر غازي أحمد خلف

الشاعر شعبي مطفى

يا ساقي كأس ألصبر أسكب وأملأ ولا تسولني ولا دًق باب محاني ولا تعرف مناش أنعاني ساكن وحدي مانعرف جيراني ومن أحلامي مهاجر مكاني نفكًر ألهمً إل...