26/02/2022

الشاعرة سهام اسامه

**كنت فين**
كنت عارفه إنك أناني وقاسي
وغدرك جرح قلبي وإحساسي
طعم غدرك لسه مراره في حلقي
بكره تدوق وتجرب مرار كاسي
كنت فين لما الشمس عني غابت
وعم الظلام كل ما عيوني بكت
وجودك في حياتي زنب عنه تبت
لأني معاك رخصت وعليك كتير هنت
أبعد عني وخلاص إنـسانـي
غدرك بيا بجد والله  قتلني
حتي لو رجعت في يوم تحلف بحياتي
عمري ما أنسي القاسية ولا يحن ضعفي
كنت فين لما إترجيتك تبقي جمبي
لما كنت أحتاج حضنك يداوي جرحي
أبعد عني الله لا يسيئك وإنساني
إحنا إتنين إختلفوا وطريقك مابقاش طريقي
أبعد خلي قلبي وروحي يرتاحوا في بعدك عني
كنت فين وقت ماكنت بموت من بعدك
دلوقت حنيت وراجع تحكي عن شوقك
عن حب كان زمان عايش بين ضلوعك
خلاص بيكفي مش هعرف أنسي قساوتك
بقلمي سهام اسامه
Seham Osama

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

. بقلـــــ♥ــــــم الشاعر غازي أحمد خلف

الشاعر شعبي مطفى

يا ساقي كأس ألصبر أسكب وأملأ ولا تسولني ولا دًق باب محاني ولا تعرف مناش أنعاني ساكن وحدي مانعرف جيراني ومن أحلامي مهاجر مكاني نفكًر ألهمً إل...