27/06/2021

الشاعرايمن_شتا

#انامقدرش
#كلمات_ايمن_شتا 
عنيكي مالها زعلانة.. انا مقدرش على زعلك
وليه بدموعها مليانة.. انا ضهرك انا سندك
بلاش الدمع وحياتي
يا اقرب ليا من ذاتي
بشوف دمعك بيكسرني
وبيزود في أهاتي
انا مقدرش على زعلك
....
انا مقدرش... متحمليش..
اشوف دمعك ومكتلميش..
دموعك أغلى من عيني..
يا قلبي وروحي وسنيني..
انا دمعك مخليني..
بموت جوايا.. انا مقدرش..
اشوف دمعك ومكتلميش..
انا مقدرش على زعلك..
....
تروح الدنيا وتسبني..
ولاقيني فاحزاني...
انا زعلك مغلبني..
وبنسي نفسي وكياني..
يا اقرب ليا من نفسي..
و مخلوقة علشاني..
بموت جوايا من زعلك..
انا مقدرش..
اشوف زعلك ومكتلميش..
انا مقدرش على زعلك..
....
انا زعلك مزعلني...
بيخد روحي دي مني..
ياريت قلبك يطمني..
واشوف الضحكة من تاني..
بموت جوايا من زعلك..
انا مقدرش..
اشوف زعلك ومكتلميش..
انا مقدرش على زعلك..
...
عنيكي مالها زعلانة...
انا مقدرش على زعلك..
ولية بدموعها مليانة..
انا ضهرك انا سندك...
بلاش الدمع وحياتي..
يا اقرب ليا من ذاتي..
بشوف دمعك بيكسرني..
وبيزود في اهاتي..
انا مقدرش..
اشوف زعلك ومكتلميش..
انا مقدرش على زعلك..
انا مقدرش على زعلك..
#ايمن_شتا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

. بقلـــــ♥ــــــم الشاعر غازي أحمد خلف

الشاعر شعبي مطفى

يا ساقي كأس ألصبر أسكب وأملأ ولا تسولني ولا دًق باب محاني ولا تعرف مناش أنعاني ساكن وحدي مانعرف جيراني ومن أحلامي مهاجر مكاني نفكًر ألهمً إل...